لاغری و تناسب اندام و فیتنس, در نرم افزار اندروید 21 Day Fitness Tracker که حال نسخه جدید آن منتشر شده است.

امروزه چند نوع داروی کاهش وزن در دنیا وجود دارد که یا بر اساس کاهش جذب چربی ها از روده ها عمل می کند و یا ازطریق مغزی و تاثیر بر روی اشتها عمل می کنند. متخصصان معتقدند که این قرص ها نمی توانند در کاهش وزن طولانی مدت خیلی موثر باشند.و اگر همراه با اصلاح شیوه زندگی نباشد به محض کنار گذاشتن دارو افزایش وزن مجدد ایجاد می شود.در حال حاضر فقط 6 دارو تاییدیه از FDA دریافت کرده است و این در حالیست که بسیاری داروها , قرص ها و لوسیون ها موجود در بازار فقط جنبه تجاری دارند و به هیچ عنوان نقشی در کاهش وزن ندارند. و سالانه سودهای هنگفتی نصیب صاحبان صنایع میکند.

برنامه 21 Day Fitness Tracker به شما کمک می کند تا تنها در بیست و یک روز رژیم غذایی خود را تغییر دهید, این بدان معنا نیست که شما در 21 روز کاهش وزن پیدا کنید, همانطور که در بالا گفته شده اصلاح شیوه زندگی بهترین کار برای لاغری است.

توسط این برنامه می توانید تغذیه و ورزش خود را مدیریت کنید, میزان آب مصرفی و میزان غذا استفاده شده و تمرینات روزانه و... در این برنامه قابل ثبت است و می توانید نمودار مصرف و ورزش خود را مشاهده کنید. این نرم افزار اندروید به شما امکان می‌دهد تا وزن و قد خود را وارد کرده تا تغییرات قبل و بعد از برنامه تمرین را مشاهده کنید.

لاغری و تناسب اندام در بیست و یک روز با نرم افزار 21 Day Fitness Tracker